.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كاهش ۶۸ درصدى غرق شدگان درياى خزر

از زمان شروع طرح هاى سالم سازى دريا در استان گيلان در تابستان جارى، ميزان غرق شدگان در دريا نسبت به سال قبل ۶۸ درصد كاهش يافته است.
كبرى مهرورز، مدير كل امور اجتماعى و انتخابات استاندارى گيلان و رئيس ستاد تأمين سلامت دريا در استان با اعلام اين خبر گفت: خوشبختانه اين ميزان كاهش نشان دهنده فعاليت هاى مضاعف و مشاركت جدى همه دستگاه ها بوده است.
وى افزود: به همين سبب براى دست يابى به اين هدف اقدام به برنامه و طراحى مديريت دريا از فروردين ماه سال جارى به مدت ۴۰ ساعت كرديم كه همراه با كار كارشناسى شده و تخصصى بود.
وى به تشريح اين اقدامات در دو بخش پرداخت و گفت: بخش اول، طرح هاى سالم سازى درياست كه ۲۰ طرح با هدف تأمين سلامت جان مسافران براى استفاده بهينه از دريا و رعايت تمامى شئونات فرهنگى و دينى در آن طراحى شده است. در اين طرح ها علاوه بر واحدهاى اقامتى (سوئيت، اتاق هاى معمولى و آلاچيق) امكاناتى از قبيل بهداشتى، درمانى، نجات غريق، فروشگاه، رستوران،اماكن ورزشى، نمازخانه و اماكن جداگانه براى شناى خانم ها و آقايان وجود دارد و به استفاده كنندگان اين اطمينان را مى دهد كه براى حفظ جان خود و خانواده خويش فقط از طرح ها استفاده كنند.
مديركل امور اجتماعى و انتخابات استاندارى گيلان ادامه داد: بخش دوم شامل شناسايى نقاط حادثه خيز است كه با توجه به گستردگى نوار ساحلى و كمبود طرح هاى سالم سازى سال گذشته ۹۶ نقطه شناسايى شده كه اين رقم امسال به ۱۴۰ نقطه افزايش يافته است.
به گفته وى، براساس بررسى هاى به عمل آمده درباره غرق شدگان، صددرصد از غرق شدگان در سال گذشته به دليل عدم استفاده از طرح هاى دريا و و ورود به اين نقاط خطرآفرين اتفاق افتاده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.